Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Sara - 13 januari 2008 13:55

Idag känns allt lättare. Kan ha att göra med solen. Kan ha att göra med att jag hade en mysig kväll igår; middag på fåtöljen med broes och Gurra. Promenad på söder med Olivia och Gurra följt av riktig "Olivia&Sara"-film..

Idag har också varit bra. Gick från Gurra halv elva. Promenerade hela götgatan i solskenet och åkte sen hem. Betade av matte och svenska till backstreetboys ljuva stämmor. Sen satte jag på Duagava och började knåpa på en andakt. Jag älskar känslan av att prestera och beta av. Ännu mer älskar jag känslan av att planera andakter, att mysa under tiden för att få mysa sen. Att väga varje ord så att det man menar ska gå fram vackert, fint, lätt. Det är svårt men givande.

Nej, nog pratat. Nu ska jag fortsätta plugga. Översätta engelskaglosor, kuuul.

Ovido - Quiz & Flashcards