Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Sara - 12 januari 2008 12:57

Vad vore jag utan att kunna läsa? Att ha möjligheten att fly när man inte står ut med sitt egna velande och konstiga humör. Jag flyr nu, till en stor lägenhet i Paris. I den lägenhten samsas för tillfället fyra människor, för ett par timmar nu kommer de vara fyra. Hej så länge, vi ses snart. Men med mer energi och större leenden, jag får sånt i Paris..

Av Sara - 12 januari 2008 12:50

Jag må vara en tönt, men jag står för det. Jag avgudar backstreetboys, så är det bara. De är genier. Stämningsvärd musik, tänkvärda texter och riktig kärlek. Sen är det ju mycket nostalgi också, har man vuxit upp och följt ett band till hundra procent är det svårt att sluta. De senaste dagarna har varit tunga och jag har bara kännt mig jobbig, då hjälper deras musik. Gammal som ny. Man mår bra, man känner sig lugn. Idag går nya skivan på repeat, den går runt och jag går runt.

(förresten, 14:e April ska jag se dem live med en av mina bästa vänner!)

Ovido - Quiz & Flashcards