Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Sara - 28 mars 2008 16:03

Skolavslutning 2006

Om någon missat..

Av Sara - 28 mars 2008 15:28

Det händer så mycket hela tiden. Jag hinner inte riktigt med..

Allt händer, jag ler och skrattar. Jag njuter på riktigt. Men jag hinner inte med.


Bloggandet har fått kliva åt sidan för allt annat ett tag. Har ju ägnat dagarna åt påsklov. Ett allt för kort men otroligt uppskattat sådant. Har hunnit med i princip allt jag hoppats. Både fira och kroginviga min käre väääään, leka med Felix, promenera Frost, äta upp hela Jannicas godiskorg, äggömma på KU, hälsa på mormor och morfar, kryssa med härliga tjocka släkten, mysa med kompisch, shoppa, svulla våfflor, övningsköra, simma, hänga en hel massa med les som på gamla goda tiden och äntligen äntligen renovera rummet.


Tack.


Ovido - Quiz & Flashcards