Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Sara - 17 mars 2008 17:09

Du bad mig att aldrig glömma. Jag lovade. Det är ett löfte jag kommer hålla, oavsett jag vill det eller inte. Det har etsat sig fast. Jag tror det kallas kärlek..


But in a box beneath my bed

Is a letter that you never read

From three summers back

It's hard not to find it all a little bitter sweet

An' lookin' back on all of that, it's nice to believe

But when you think, Tim McGraw

I hope you think my favorite song

The one we danced to all night long

The moon like a spotlight on the lake

When you think, happiness

I hope you think, that little black dress

Think of my head on your chest

An' my old faded blue jeans

When you think Tim McGraw

I hope you think of me

 (Taylor Swift - Tim McGraw)

Av Sara - 17 mars 2008 09:16

Skrev världens längsta blogginlägg men datorn bråkade med mig och stängde ner internet. Sitter iallafall här igen, måndag morgon. Jag borde borsta och torka håret men istället sitter jag här och vet att jag kommer få springa till tåget. Läraren vi har nu på morgonen har sagt att "på schemat står det att ni börjar tio i tio men vi börjar tio så har ni tio minuter på er att droppa in där", då får hon ju skylla sig själv att man kommer då..


Har haft en förvånansvärt innehållsrik och härlig helg. Började den med hemmakväll med fmailjen. Vid tiotiden anslöt Klitten för film och te-tajm. Eftersom det var ojämn vecka jobbade jag sen hela lördagen. Det gick galant, mamma och pappa fikade och vid halv nio hämtades jag av mina broes. Lurade i Olivia en äcklig chiliglass och mötte sen upp Mimmi, Sofia och Amanda för en otroligt härlig kväll med folk jag verkligen tycker om. Dagen efter när jag mös runt på Ikea med Olivia, mami och papi hade jag fan träningsverk i skrattmusklerna. Ojoj. På ikea inhandlades förresten de flesta möblerna till mitt rum så i helgen börjar vi renovera på riktigt. Yeahy.


På söndagkvällen var det KU som vanligt. Allt började med att jag inte kunde öppna, för mitt kort funkar inte igen. Fick stå ute och frysa i fyrtio minuter.. Sen fixades det te, legotävling och härlig stämning. Tyvärr var jag trött och opepp av olika anledningar. Flydde fältet och skrev i min ensamhet. Illa. Men skönt och behövt. Har nog varit mycket ett tag nu. Känns det som såhär i efterhand iallafall. Har inte riktigt hunnit med vilket gör att orken tar slut och okreativiteten tar vid. Hoppas på bättre koll denna vecka, och sen är det lov!

Näe, nu måste jag fixa det sista och springa iväg. Pusshej.

Ovido - Quiz & Flashcards