Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Sara - 11 mars 2008 18:47

Vi hade en ledig dag men tillsammans med Sofita och Mimmilainen åkte jag till skolan ändå på eftermiddagen, för att erkänna oss besegrade av matteboken och gå till studion. Mycket behövt och faktiskt en lättnad. Med extra genomgång och frågor hajar man det man borde hajat för två veckor sen och har en liten chans att hänga med på nästa mattelektion! Efter det åkte jag hem, åt middag och skrev sen klart min socialpsykologiska analys av filmen Tillsammans - det ni! Det sista gick lättare att skriva för då lyssnade jag på allas vår KU-Johan på radio samtidigt. Det är mysigt att höra honom disskutera och skratta kring konstiga ämnen nu när han inte är hemma och leker med oss så ofta.


Nej, nu ska jag lämna datorn och snart krypa ner med en kopp te under duntäcket och kolla på Take the lead. Är fortfaande sjuk ju och känner att pappa har rätt i sitt tjat; sömn är den medicin jag behöver. Gurra är i och för sig påväg hit nu och det är inte riktigt hans typ av film, men får väll tvinga honom... han gillade ju High School Musical (;

Av Sara - 11 mars 2008 10:42

Backstreey Boys träffar alltid rätt..






I need you to know,

That you can let go.

Don't be afraid when you're falling apart

Don’t hesitate, I'll be right where you are

Open your eyes, There's a crack in the dark






You never let me see you cryin'

You locked it somewhere deep inside

Baby, baby, let me hold you tight

Make it all right


Baby, baby, it's gonna be all right

Cause I'm by your side

When the whole world turns against you

Ovido - Quiz & Flashcards