Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Sara - 16 februari 2008 10:06

Min kaotiska vecka är snart slut. Jobba 13-21 idag. Sen jäklar. Då är kaoset slut. Då är det lite lugnare ett tag. Massa plugg att ta igen, men inte flänga runt iallafall. Och om en vecka är vi påväg till Idre vid det här laget, Ih!

Igårkväll var det teatertajm btw. Började kvällen med sjukt god pizza på Capri med mamma och lillebror, möta upp pappa och traska till dramatens lilla scen. Där var det Svenskt landskap med kinesiska detaljer 19-22.30 Gosh. Väärldens längsta. Men, förvånansvärt bra. Brukar ha minst sagt svårt att förstå mig på de där pjäserna. Men tack vare historiaprojektet i åttan hängde jag faktiskt med igår, kom på mig själv många gånger med att garva högt och le stort åt pjäsen. Särskilt då åt min otrooligt duktige ingifta farbror och hans bravader i sång, huvudstående och skådespeleri. Kan bara tänka mig hur han övat hemma i lägenheten ;)

Nje, nu ska jag hugga in i nybakta frallor med familj och Gurra innan det blir till att fixa iordning och ta sig in mot staden.. Ha en bra dag folk!

Ovido - Quiz & Flashcards