Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Sara - 5 februari 2008 21:28

Sitter och äter en av minisemlorna som jag och lälläbrur bakade igår efter att vi varit och simmat. Mycket mycket gott. Pratar med Mimmi också, mycket mycket skönt. Mår ganska gott just i denna stund faktiskt; Kvalitetstiden igår gav energi, att blondera Klitten var mysigt, dansen fastnar faktiskt och pratet med Jannica gav som sagt lite perspektiv. Det känns som att allt går åt rätt håll också. Har mycket gott framför mig. T.ex. en helg med både handledarkurs, bilkörning, l'esmiddag, lite kompischäventyr och en stund med familj+farfar. Och till det en måndag då jag ska hämta plutt-Felix och åka in till stan för att kolla på ES2M's barnmusikal, yeahy.


Bestämde btw för ett par timmar sen att på onsdag bär det av till romme för mig och kompisch. Om ni mot all förmodan inte har något bättre för er ta er dit. Kan bli kul, vi ska nämligen bli snowboardproffs hade vi tänkt! Vi har inte riktigt klurat ut hur ännu men har fyra alternativ; 1) ligger där och slår oss blå själva 2) bokar privatlektion 3)råkar åka in i en snygging som vi sen ler sött åt så att han lär oss ett och annat 4) ägnar dagen åt att dricka all varm choklad i hela skidområdet. Wish us luck helt enkelt!


Åh, och om tre veckor är jag i Idre vid den här tiden <3

Av Sara - 5 februari 2008 20:22

Hade just ett låååångt telefonsamtal med Jannica. Nästan precis ett sånt som jag och Klitten brukar ha. Hon är verkligen en stöttepelare i mitt liv. Den storasyster jag inte har, en extramamma i alla väder. Det är arton års skillnad mellan oss, ändå är vi så lika. Så många gånger har hon hållit mig uppe bara genom att prata, förstå och dela sina erfarenheter. Det finns de vänner som säger att "du kan ringa när som helst, om vad som helst", även om de menar det skulle man aldrig göra det. Hon är en sån där jag vet att det är sant, och att jag verkligen skulle ringa. Visst är hon min mammas bästa kompis och mamma till mina "extrabröder". Men, hon är min kompis också och det är jag stolt över!

Av Sara - 5 februari 2008 09:00

I won't tell nobody
I'll just scream it in my mind
Nothing good in life is scripted
It's not like we predicted

Ovido - Quiz & Flashcards