Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Sara - 11 januari 2009 17:16

Klockan är över fem, jag har förflyttat mig tio meter på hela dagen. Ett resultat av en sjukt rolig och perfekt lördagkväll. Ja, jag vågar nästan säga att jag redan efter elva dagar på 2009 upplevt årets utekväll!

   Tillsammans med sju mycket speciella människor inleddes kvällen med mysmiddag hemma i sharpnude. En timme försenade rörde vi oss sen in mot the big city. Där ordnades 23-årsfest för Sigge (?) på Klubb Kaos. Efter många om och men var alla (utom bonden) upphittade och insläppta, dansgolvet helt erövrat och lyckan total. När årets starkaste fullmåne lös upp natten stog jag upptryckt i ett fönster och lös jag med. Av svetten som rann värre än någonsin, och av glädjetårarna som smög sig fram i ögonen. För omkring mig hade jag alla de allra närmsta och viktigaste vännerna samlade för första gången, för min skull.


I lördags var det släktkalas, i måndags traditionellt familjefirande med bio och grekmat och igår galet party. Nu är jag "stor" och firad på alla sätt! Det var mer än jag kunnat önska. TACK <3 

Ovido - Quiz & Flashcards