Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Sara - 17 maj 2008 08:34

Framme i Krakow nu. Star med shorts, linne och solbrillor i koket. Ska just ata frukost med brudarna pa hotellet. Allt ar verkligen bra och hitills har planen jag lovade att forsoka folja funkat; tank inte sa mycket utan lev livet Sara.

For ett dygn sen satt jag pa lanet med min kompisch och laste cosmo for fullt (den tidning som fredrik tagit over nu, haha), nu star jag har och kanner mig "som hemma", sjukt men underbart. Igar larde vi kanna staden; vandrade runt i solen och trivdes med klassen, fikade med mimms pa uteservering vid stortorget och at pizza pa krakows mysigaste stalle (?).

Idag ar det dags att ta sig an ghettot, schindlers fabrik i de gamla judiska kvarteren. Inser nu det jag vetat sa lange.. vi ska ga dar orden varit for fa, dar tararna inte rackt till. Jag ar forvantansfull, det kommer bli kanslomassigt men spannande. Och sen blire picknick och park pa eftermiddagen. For ha! min slakt ar agda; solen skiner och jag kan ga i shorts halv nio. Sadesa.

Nej, teet kallnar. Hors sen alskade ni.

Ovido - Quiz & Flashcards