Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Sara - 27 maj 2009 10:48

Snart är det skolavslutning, det betyder att fröken Rothlin har gått och blivit förkyld. Det mönstret har jag nämligen följt de senaste fyra (?!) åren.. Men i år är det litelite lägligare. För vi var tydligen var lediga idag, och solen försvunnit. Den var framme imorse, då blev det kvalitetsminutrar med frukost älskling och musik mot vår fina blå dörr. När han gått gjorde jag den vanliga internetkollen och ringde lite samtal. Nu hade jag tänkt lägga mig på baksidan och sola, trotsa sjukdomen bara litegrann. Men icke, det blåser och verkar snarere som att det kommer börja regna. Får bli godis och film framför tvn istället. Stackars mig, får lata mig till hundra procent för första gången sen typ.. förra sommaren?! Inget plugg (inget gymnasieplugg alls, någonsin!) kvar nämligen, rummet har jag redan städat, och imorgon om en vecka.. då tar jag studenten! FYFAN VAD JAG ÄR BRA!

Ovido - Quiz & Flashcards